Hundutställning i Laholm!

Idag var jag uppe tidigt! Mamma skulle till Kungsbacka så hon kom och lämnade bilen hos mig vid åtta! Sen packade jag in burar och alla hundarna och åkte iväg till Laholm på utställning! 

Tur man har hjälp in med hundarna! 
Inne träffade jag bland annat 2 av mina underbara valpköpare, Erika & Sofia! 

Blev mass bus! 
Kallt som Sören var det men vi fick fina resultat så har inget att klaga på egentligen! 


Sunwhipps Written in the stars "Rut" blev tvåa i valpklass med HP!

Sunwhipps Wish upon a star "Minou" blev 3:a i valpklass med HP! 


Grybydals Evitha "Evitha" BIR junior!

Sotholmens Natacha BIR & BIS Veteran! 

Och även Jakk som bara ställts 3 ggr innan, i valpklass och juniorklass debuterade i veteranklass och hade skitskoj och blev BIR & BIS 2 veteran! 
Tack Harry för proffshjälpen med Nacha i stora ringen! Hade inte gått utan din proffshjälp! ;) 
Kul att se alla idag! Och nästa helg är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0